Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden Luukie’s voetbalschool

Bij inschrijving voor één van onze activiteiten gaat u automatisch akkoord met hieronder gestelde voorwaarden.

Betalingsvoorwaarden

Bij inschrijving voor één van onze activiteiten verzoeken wij vriendelijk om het verschuldigde inschrijfgeld per omgaande maar in elk geval voor aanvang van de eerste training/ activiteit per bank te voldoen. Pas bij ontvangst van de betaling is de inschrijving definitief d.w.z. dat het mogelijk is dat uw voorkeurstijd bij late betaling vol zit en dat we moeten uitwijken naar een andere tijd. Indien de betaling niet is ontvangen, verloopt de aanmelding en kunt u geen rechten ontlenen aan de gedane aanmelding. Bij een te gering aantal inschrijvingen kan de organisatie besluiten de betreffende activiteit uit te stellen of te annuleren, bij annulering volgt restitutie van het inschrijfgeld binnen 14 dagen.

Annuleringsvoorwaarden

Annuleren tot 7 dagen vóór de (eerste) activiteit is kosteloos. Daarna bent u een vergoeding van € 25,00 schuldig voor reeds gemaakte kosten. Gevallen van ernstige blessures zullen per individueel geval bekeken worden

Annuleren kan alleen per e-mail naar info@luukiesvoetbalschool.nl. Een annulering is pas definitief nadat wij deze bevestigd hebben. Ontvangt u geen bevestiging binnen enkele dagen neem dan alstublieft contact op. De verantwoordelijkheid voor een correcte annulering ligt bij u als klant.

Aansprakelijkheid en klachten

De organisator, de eigenaar of beheerder van de accommodatie waar wij te gast zijn kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor diefstal, vernieling of letsel aangebracht door derden. Deelname aan de activiteiten is op eigen risico.

Gedragsregels

Het dragen van scheenbeschermers en geschikt schoeisel tijdens de activiteiten is verplicht, het dragen van sieraden is verboden. Deelnemers dienen zich voor, tijdens en na de training correct te gedragen. Indien een deelnemer zich niet correct gedraagt zullen wij de deelnemer waarschuwen en indien nodig uitsluiten van de betreffende training. Blijft dit het geval dan zullen wij met ouders/verzorgers en de deelnemer in gesprek gaan en indien nodig de deelnemer moeten uitsluiten van de trainingen zonder restitutie van de reeds betaalde trainingen. Deelnemers dienen zorgvuldig om te gaan met trainingsmaterialen. Indien er sprake is van moedwillige vernieling en/of beschadiging door een deelnemer zullen de eventuele kosten worden verhaald op de (ouders/verzorgers van) betreffende deelnemer.

Verzuim en afgelasting

Afmelden kan kosteloos tot 24 uur vóór aanvang van de training. Daarna worden de kosten alsnog in rekening gebracht. Wanneer het veld onbespeelbaar, wanneer er sprake is van extreme weersomstandigheden of andere calamiteiten bestaat de mogelijkheid dat de training wordt afgelast. Communicatie hierover verloopt via de website of per e-mail aan het door u opgegeven e-mailadres. Eventuele afgelaste activiteiten worden ingehaald. De organisator is vrij in de bepaling wanneer deze activiteiten worden ingehaald, uiteraard worden de deelnemers hierover tijdig ingelicht. In het geval dat een deelnemer niet aanwezig kan zijn op het moment dat de activiteit wordt ingehaald heeft hij/zij geen recht op restitutie.

De trainingen vinden plaats op de volgende locatie:
Bosstraat 85 – 5555JA Valkenswaard
Indien de trainingen op een andere locatie plaats vinden krijgt u hiervan tijdig bericht.

Overig

U bent zelf verantwoordelijk voor het up-to-date houden van uw gegevens, zodat wij u kunnen contacteren. Denk hierbij aan het doorgeven van wijzigingen van e-mailadressen of telefoonnummers. Informatie over activiteiten communiceren wij uitsluitend per e-mail.

Bij aanmelding voor welke activiteit dan ook geeft men de organisator het recht foto’s en video’s te gebruiken voor commerciële en promotionele doeleinden van de organisator. Indien men dit niet wenst, dient men dit voorafgaande de activiteit schriftelijk aan te geven bij de organisator.

Webshop

De Champ 2.0-lijn wordt standaard geleverd met bedrukking (logo van Luukie's Voetbalschool). Het is onmogelijk om bedrukte kleding te retourneren. Onbedrukte artikelen dient men binnen 12 dagen retourneren bij Luukie's Voetbalschool, in de originele verpakking, voorzien van prijs- en artikelkaartjes. De producten mogen niet gedragen zijn en moeten onbeschadigd zijn.

- Luukie's Voetbalschool